Sry

vet att jag inte varit ngt duktig med bloggen idag.. Förlåt mej (L)
Min dag har iaf sett ut så här:
Vaknade runt 10 och städade, käka o lite sånt (: Sen kom Maja, Jessica och Alexandra hit vid 12 och vi hade ett litet Lucia möte. vi fick faktiskt mycket gjort på kort tid, med tänke på att det var rätt mkt flumm med! xD
Nästa gång hoppas jag varkligen att det är fler som är med på mötet! Annars kommer allt bli kasst som förra året :/

Efter det var det fix igen, och sen stack jag o mamma till Götene o kolla när våran eventuellt nya medryttare Carolina red. Det gick rätt fort och Champis som hon red var allt ritigt pigg (: Jag måste verkligen säga att hon var skitduktig för enligt mig red hon typ bäst av alla i gruppen, plus att hon red den minsta, den för gången hetaste ponnyn av alla, Plus att hon red på hack vilket är en konst! Jätte duktig tyckte iaf jag att hon var :)

Sen bar det av till älsklingen där jag stannade när mamma handla, sen hängde han med mig hem och vi kollade på tv med Linuz :)
Älskling fick ett par skor av Linuz med som min bortskömda bror bara användt typ en gång?!! asså jag skulle aldrig få bete mig som han gör xD.

Men jag måste klaga lite på er med. Vart är bloggtipsen eller?
Ni vill väl läsa en intressant blogg antar jag ? Vad är det som är så himla intressant med att sitta och läsa om vad jag göra för tråkigt på dagarna ? xD

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Tack så mycket! Dom är ganska bra för att vara första byxor! ;D



Jasså då får jag kolla på dom klänningarna imorn! :D Bara för att dom e billiga och skitsnygga! Vad snål jag låter, men de e jag lite ibland xD Älskar dig gumman! <3

2009-10-29 @ 22:12:21
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

men det är ju fan perfekt! :D 99 spänn för fan! Ingenting ju :D

jag älskar dej också ! <3

2009-10-29 @ 22:32:41
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0