Temadag

Tjenare!

Idag har vi haft temadag och temat var mäniskliga rättigheter. Dagen bestod av Film, mingel, föreläsning, konsert och besök av Dogge Doggelito.
 
Dogge är jättekul att lyssna på i vanliga fall. Han snakcar massa kul o skämtar skitmkt, men jah måste faktiskt säga att han var riktigt dålig på o snacka om mänskliga rättigheter. Han babblade på om massa som han inte hade en aning om. Han sa tillexempel att han inte tyckte att FN gjorde någon nytta utan bara fanns till för att se bra ut? Men menar... Hur kan man säga så eller? Men ah. Lite besviken var jag på honom faktiskt.

man fick ställa frågor till honom också, i mick framför alla de la gardies 2or! rätt många det... Och jag gjorde det :D Haha, frågan löd;
Har du någon gång skängt pengar till välgörenhet.
Hans svar;
ja det har jag gjort massor av gånger, och en gång har jag tagit pengar ifrån dem.
hahaha xD Han berätta att det var när han var liten o jobba med operation dagsverke. som va på stan o samla in pengar, men sen blev dom så hungriga att dom tog pengarna o köpte mat för dem!
haha så skön (:


nu ska jag duscha och sen ska jag blogga lite igen (:

Puss <3



Kass bild, men bättre än ingen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0