Världens bästa mormor

Här kommer ett litet annorlunda inlägg. Jag tänkte nämligen berätta lite om min mormor, eftersom jag tycker att hon är så otroligt tuff och verkligen en bra förebild för hur jag skulle vilja vara när jag kommer upp i den åldern.

Min mormor är verkligen stentuff, och det vet jag att flera av mina kompisar också tycker. Hon är en riktig sportfåne. Förutom att hon golfar så åker hon utförsskidor, tjejvasan varje år, hon cyklar på "räsercykel", motionsspringer och dansar. Hon är hur aktiv som hellst och enligt mej och min mamma är hon aldrig hemma! Jag menar... Hon håller på med tre gånger så mycket sporter än vad jag gör! Min mormor har msn, hon går på datakurs... Alltså hon har till och med Facebook!

Hon skämmer bort både mej och min bror pinsamt mycket med massa shoppingrundor och pressenter. Hon ställer upp och skjutsar och hämtar och finns alltid till när vi behöver henne.

Jag tror inte att det finns någonting dåligt med min mormor. Det ända som är dumt är att hon är usel på att ge kritik! Jag menar.... hon tycker ju jag är sötast i världen hur ful tröja jag än provar (:
Min mormor är verkligen sjukt tuff och hon är verkligen den bästa som finns. Det finns ingen som är snällare än henne!

Jag älskar dej mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0