Börja blogga?

Funderar på o ta upp bloggandet igen ? Men jag vet inte.... vi får väl se vart det leder.

Idag har det hänt väldigt mkt. Det har också avrit väldigt mycket funderande.
Vi får väl se även vart detta leder....

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen sova. Jag måste ta tag i skolan. Jga är så jäkla trött på skolan nu så det är itne sant. När är samhällen slut ? Hoppas den är slut denna terminen..... vilket jag dock inte tror.
Jag börjar ligga efter nu. Och imorn ska jag rida. på torsdag o fledan blir det massa läxor.

På fredan är jag ledig!

Det är så himla roligt att se att människor man inte står så nära följer ens blogg.... Tänk vilken koll människor kann ha på en utan att man vet!

Kommentarer
Postat av: carro:D

jaa börja igen!:D

2010-04-27 @ 22:28:44
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna, en blond hoppryttare

Vet inte riktigt.. Troligen trång i glidlederna :/

2010-04-28 @ 13:49:45
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0