Alla hjärtans Jävla dag

Okej. På alla hjärtans dag ska man tillbringa dagen tillsammans med sin älskling och berätta för varandra hur mycket man betyder osv.. Vill ni veta vad jag gjort på min alla hjärtans dag?

LÅT BILDERNA TALA

Jo, det var tanken.... men så kom jag på att ameran ligger i mina föäldrars sovrum... där dom ligger och sover Smaaaart johanna!

Iaf,
Hej då Källarn! Hej övervåningen!
Min bror är ju i Geilo och åker skidor denna veckan... och han har i flera år nu velat flytta ner och ta över mitt rum... alltså bo i källarn. Men jag älsakr min källare! Bara de ÄCKLIGT stora spindlarna som har fått mej o tveka :( men ah. Nu har jag tröttnat på att det är så jäkla tråkigt i min lilla "sovavdelning". Så nu flyttar jag upp! Jag tar min brors rum, som förövrigt är assnyggt! men väldigt litet..... och så tar jag mitt gamla rum, alltså vårat typ kontor/datarum. Plus att jag har hela garderoben där uppe så nu har jag en sån där stor att gå in i ni vet ;) Asnajs! så ja. Tre dörrar av fem (toa en och den andra är mina föräldrars) är nu mina ;) eller ah.snart. Och det roliga är att min bror inte vet ngt ;) När han kommer hem och in i sitt rum så kommer alla hans saker va borta och mina där ist :D kul va ? ;) 

Jag kommer då att sova i Linus rum, och så kommer jag att ha ett eget tv/datarum i mitt gamla. eller ja datarummet. sen har ajg min ascoola garderob ;) Rätt nöjd ändå! Men älskling kommer itne gilla att inte kunna kolla tv i sängen (a). Men när jag köper ny tv kan jag kanske ha den gamla i sovrummet... vi får se ;)

Bilder kommer imorn då! Men änsålänge har jag och mamma tillbringat HELA dagne (förutom 2 timmar när jag va i stallet) med att STÄDA ur och möblera om i ALLA rummen på hela övervåningen. Men det är LÅNGT ifrån klart än.... haha ojojoj vad vi har kvar o jobba ;) men garderoben är nästan klar iaf :) så snart äre dags att få in alla kläderna där :)

kanske blir min näst sista natt i min kära källare ikväll ? :( </3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0