Beautiful Girl

En annan som jag saknar är ju lilla Beauty (a), men det känns inte alls på samma sätt... eftersom det var jag själv som tog beslutet att sluta rida henne och skaffa egen häst ist, och dessutom så ser jag henne varje dag när jag åker till stallet :) Ibland kommer hon till och med fram och myser när man ropar på henne från vägen och stannar hos henne en liten stund :) Sötponnyn!

Men... Det finns nog ingen häst i världen som jag varit lika förbannad på som lilla Bjuttan ;) Haha!







Burhults Tabasco & Beautiful Girl
Bland det finaste i världen ♥

Fan vad jag saknar den tiden...

Jag var galen förr.
5 medryttar/sköthästar samtidigt.. Hur hann jag med allt ? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0