Förlåt :(

Jag vet...! Jag har fakiskt lovat att slänga upp bilderna båda här o på fb.... Men bläääää det är ju så himla tråkigt och det tar sån jävla tid. Vårt internet är ngt fruktansvärt segt! tar jättelång tid bara med en enda bild....

Ska iaf försöka få upp dom imorn...  det är trots allt bara 17 bilder, och alla kommer itne gå att använda. Så ja... lite får jag fan offra mej!

Ska iaf lägga mej nu för jag är så himla trött.
Ska försöka slänga in  lite kul inlägg imorn med. Bla:

* Vodeoblogg
* Åsiktsinlägg - Att inte vara omtyckt?
* Att fånga andras uppmärksamhet i text, Dock inget jag jobbar speciellt mkt med på bloggen... Men det kanske jag borde?

men håll koll iaf :) Det kan bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0