fy :(

Imorn blir det plugg plugg plugg..... SÅ trött på skolan är jag nu. Ursh :( Nu i efterhand önskar jag verkligen att jag valt att gå uddetorp. Att få gå tillsammans med människor som brinner för hästarna precis lika mycket som jag gör! Jag känner nog inte en ända människa som brinner för hästarna på samma sätt som jag gör. Iaf itne en enda med samma tänk.
Och vad mycket roligare det hade varit att läsa kurser som jag faktiskt tycker är intressanta på RIKTIGT, och känna att jag får ut något av skolan... Något som jag har användning av i livet och itne bara känner att jag sitter i skolan för o sitta av tiden och för att få komma hem o skriva ner ett tråkigt men jävligt bra arbete så jag kan få toppbetyd i näst intill alla ämnen för a´tt jag senare i livet skall få göra vad jag själv tycket om.

BLÄÄÄBLÄBLÄÄ på skolaan!!!! Ska inte lärare vara till för att inspirera elever eller ? Ursh!
Men Helena är iaf bra. Hennes lektioner är bäst. Dom ända roliga för tillfället. Nån som håller med mej?!
Matte B, Engelska B och Svenska B.... Vad är det för kul med det... Kursen man läser för att man måste. Hur mycket tror dom att man lär sig på lektionerna när eleverna bara sitter och väntar på att få sluta.... När lärarna inte klarar av att inspirera eleverna... 

"Svenska B är en lite roligare kurs än svenska A", Jahadu... Säg mej då varför vi i hela friden började med en NOVELLANALYS?! ojojoj vad kul.... mycket kreativt. 

Negativa Johanna här känner jag, haha xD 


Kommentarer
Postat av: carro:D

tycker också helenas lektioner är bäst:D

2010-02-07 @ 13:18:55
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0