Inlägg?

Men ursh... vet itne vad jag ska skriva om! Jag som hade sån bra fantasi förr xD
Hjälp mej med inspiration!

har många många gånger fått önskemål om att jag ska fortsätta skiva på min serie... Vilket jag med tänkt att göra... Men jag har som sagt dålig fantasi för tillfallet och då kommer Serien verkligen inte kännas levande (eller död kanske passar bättre?).
Ska snart få tummen ur o göra det... Men jag måste bara ta mig tid att hinna sitta ner o skrivat xD

Dessutom har jag världens bildbrist... Så när jag nyss satt o kolla igenom bilderna hitta jag lite fler gamla.. Har ni sett den här? haha tänk att jag verkligen gick runt sådär med Olivia xD På parken.. haha oj vad stora vi trodde oss :)



hansbandet jag har hade jag också fått av en kille... Han hade gjort det till mej för att han tyckte om mej. Men oj vad elak jag var mot honom :(
Haha nu blir va avundsjuk va älskling ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0