Lillebror hemma igen!

Efter en tydligen mkt go vecka är han hemma får Geilo igen! Väldigt tråkigt att jag inte kunde åka med på den resan då det var vår tid... Men men.
Jag fick ju ytterliggare ett halvår med Tabasco, vilket jag absolut inte ångrar <3

Nu sak vi faktiskt käka... Allt börjar väl bli som vanligt.. Förutom att jag flyttat in i ett sjukt litet och cp trångt.. men snyggt rum. Ursh. fattar inte varför jag gjorde dt. Kännes mej ju helt jävla instängd och inte nån stans att ta vägen. Trivs verkligen inte i såhär trånga utrymmen. Det var väl för att va snäll mot min Kära Linus antagligen! Hoppas det blir bättre... Nån gång måste jag väl nänja mej.



Linus och Jessica, som också är här.

Fråga mej inte varför den jävla bilden helt plötsligt kom upp o ner... -.-

Kommentarer
Postat av: mamma

söta<3

2010-02-21 @ 08:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0