Mothugg

Satt precis och läste lite på Buke om att rida unghäst. Kollade in en tråd där en tjej berättat om sig själv och hästen sedan frågat om hjälp. Det var så himla synd om tjejen för hon fick VÄRSTA mothuggen! Min fråga är... VARFÖR är alla så elaka?

Om man ber om hjälp och rådfrågning... så betyder ju det att man faktiskt är osäker på någonting och behöver stöd för att komma fram till det rätta beslutet... Och hur kan man då som vuxen komma och verkligen sätta huggtänderna i den här stackars tjejen ? Fyfan vilka hemska folk det finns...

hästmänniskor är verkligen elaka. Ibland kan jag börja tvivla på mig själv bara för att andra människor hugger mot människor som lixom ligger i underläge. Det känns som om det kunde vara jag som gjort samma sak... Sen tror jag att jag tar åt mej jälvig mycket om det åt nån annan som mår dåligt. Jag tycker så himla synd om adnra då :(

Jag har läst på fleeera ställen ikväll om folk som fått sjukt mycket skit. Och på tal om det... All cred till Isabella Nilsson.

När jag började läsa hennes blogg så tycka jag hon var så jäkla uppblåst... Men jag älskade hennes Becki, så jag fortsatte läsa hennes blogg. Nu, ett halvår senare.... Så tycker jag verkligen om Bella. Jag tror inte det är många som vågar erkänna och stå för skit man gjort på samma sätt som henne. Hon är sjukt stark, och jag tycker verkligen att folk som gjort och gör henne så jävla illa borde skämmas! Alla gör fel och alla gör saker de ångrar... vissta värre saker än andra. Ge henne en chans för helvete. Hon har förädrats, och jag skulle verkligen kunna vara en vän till henne. Att man kan frysa ut någon så jävla mycket.... det är sjukt. Hon är verkligen inte som jag trodde att hon var, och jag tror att jag lätt hade fortsatt att vara hennes läsare om jag hittat henne idag, och jag itne fäst mig så vid hennes hästar... För hon är en riktigt tuff tjej, precis som hon är en sjukt tuff ryttare.

www.bellablondiiiiiee.blogg.se

Kolla in hennes blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0