Onsdag!

Hellu!

Sov lääänge idag :) Sen prata jag med min mormor i tele, sen satte jag mej vid datan och kolla mailen. Haha gud jag mailar rätt mycket ändå ;)

Sen så ringde jag upp Theresia och pratade med henne :) VI SKA ÅKA OCH HÄLSA PÅ LILLA ÄLSKLING!!!! :D:D så glad är jag ! Tänk bara... när jag stod där inne i hans box för sista gången.... och visste att det här var sista gången någonsin som jag skulle få träffa honom. Det var sista gången som jag skulle få krama om honom och säga hur mycket jag älskade den här lilla hästen. Tårarna bara sprytade i flera veckor efter det.... Jag kommer aldrig glömma när jag satt i bilen påväg till konfan då han precis åka upp till värmland... ojoj vad jag grät. Så många gången jag trott att det skulle bli den sista..... men nu visste jag att det inte skulle bli nån mer gång.

Men! nu... 3,5 år senare... Så kommer jag äntligen få träffa honom igen! Det hade jag aldrig ens kunnat drömma om... Jag älskar dej (L)

Burhults Tabasco ♥



Senare kommer vetrinären och fixar en massa på Sisu! Ska kolla tänderna, vaccinera och ta blodprov för o kolla om han har brist på ngt :)

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0