Tisdag!

Hellu!

Vet ni vad jag ska göra idag ?! Jag ska åka och kolla på en ny snowboard ;) Min mormor är bäst!
Men sen får vi väl se om det blir ngn :)

Annars skall jag fortsätta med städandet.... Fyfan vad mycket det är som skall göras innan man flyttar eller! Jag ska bara flytta två våningar upp och flytta lite av det som är uppe två våningar´ner... haha alltså itne ens ut ur huset xD Ändå har vi redan varit på tippen en nång med säkert 6 stora sopsäckar, massa brädor, en säng osv..

Men nu ska jag fixa mej Lite och sen ska jag ringa till Theresia! :D Det är så himla kul att prata med henne.. Det hörs ju lixom hur mycket hon brinner för hästarna, precis som jag.

Jaja! Ni får ha en bra dag :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0