Torsdag!

Hellu :)

Inget sug alls för bloggen... Funderar på o lägga ner den och starta en hästblogg ist... Det är ju där mitt verkliga intresse brinner. Samtidigt är det ju tråkigt nu när annat folk börjar hitta hit... Folk som googlar på hästar jag ridit och hittar mer :D Sjukt kul!
Både en tidigare ägare till Sisu och Theresia som nu äger tabasco har ju hittat mej genom bloggen.

Annars har jag ju haft praktik idag... sen stallet och sen kollar Vampyre Diary eller hur det stavas xD
Ingen intressant att berätta...
Imorn är sista dagen innan lovet!

Kommentarer
Postat av: loviisa

Du kan ha en hästblogg ;) Jag som inte ens är intresserad av hästar tycker till och med att det är intressant ;)

2010-02-12 @ 08:55:48
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: Elin Nilsson

Det vore ju kul! Då kan du ju skriva vad du hittar på med honom :) På så vis kan jag ju få lite tips! ^^

2010-02-12 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0