Vafan ?!

Videobloggen är inte klar ÄN??!! vad är det här för seg skit eller... ibalnd går det ju på 2 min ? irriterande.........!

Hemma nu iaf. Blev lite sur faktiskt för jag sa till personalen att jag skulle gå 6.5 h per dag... men nu har dom bestämt att jag ska gå 7.5? han snällt är det lixom när det är andra i klassen som går från bara 2 timmar per dag och uppåt? Jävligt taskit tycker jag. Kan dom inte lyssna när jag säger hur många timmar jag ska göra eller ? Jag sa fan det 4 gånger..

Sen va barnen på denna avdelaningen helt störda :S Dom verkade vara värsta bortskämda... Lyssnade inte ett skit när man sa till dom och skrek såfort dom itne fick som dom ville. Vad fan har hänt med världen eller? Saknar barnen så Segelbåten asså... Så himla söta, respektfulla och väluppfostrade.

Ursh, tur att jag inte ska bli förskollärare iaf!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

2010-02-03 @ 19:31:09
Postat av: Alexandra

Jag förstår hur du känner.

Jag och min handledare hade bestämt att jag skulle gå 9-14 dom här tre dagarna den här veckan och sen när jag kom idag så hade ju dom fått de där brevet från bf om att vi skulle göra 20 timmar/ vecka så idag fick jag gå 9-14 men då måste jag gå 8,5 timme i morgon istället och på fredag för att få ihop de inte alls så kul. Och de är som du säger att vissa är inte alls länge på apu:n. Så jag förstår hur du känner.

2010-02-03 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0