Besökare?

En sak är väldigt komisk....

Jag har inte den blekaste aning om vilka det är som läser min blogg! Besöksantalet varierar mellan ca 15 - 40 Unika Läsare om dagen..... och det är ca 6 personer av er som kommenterar? Det är alltid samma personer som skriver.... Och dörför har jag ingen aning om vilka ni andra är xD

Skulle av jättekul om ni kommenterar lite oftare, så jag vet vilka ni är (: På så sätt får jag ju lite hum om vad för intressen mina läsare har, och jag kan anpassa bloggningen efter era önskemål!

Många kramar från eran Johanna ♥


Kommentarer
Postat av: loviisa

jag kommenterar alltid XD

2010-01-04 @ 09:55:22
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: mamma

jag kommenterar ibland

2010-01-04 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0