Brist på sysselsättning...

Lånade ett test från Malin.

Vad är det högsta du har hoppat med ponny? 1,15
Vad är det högsta du har hoppat med häst? 80-90? Vet inte helt säkert
Vilken hästfärg tycker du mest om? Svart och Isabell
Hur många hästar har du haft? en egen, en på halvfoder + ca 10 medryttarhästar!
Vilka ridskolor har du ridit på? Götene RK och Vinninga ridlekis om det räknas^^
Rider du för någon privattränare? Ja
Hur länge har du ridit? 14 år
Vad fick dig att börja rida? Hästarna <3
Har du tävlat? Ja
Vilken gren gillar du mest? Beror helt på häst och humör. Är hästen glad, är jag glad
Vilket ridläger är bäst? Har inte varit på så många läger... Men Konfalägret var riktigt najs!
Vilken häst minns du mest som var ifrån det ridlägret som var bäst? Urax
Har du egen häst? Ja
Isf, vad har du för sadlar? Wintec allround, ny hopp + dressyr påväg!
Vad har du för träns? Pullar,  2 acchen, remont
Hur många täcken har du? Haha oj :P 13- 14 st kanske ? Han ska ju inte frysa min ponny :( (L) SKANDAL med folk som låter hästarna gå utan täcke!
Hur många benskydd har du? 3 fram, 2 bak + MASSA benlindor 
Hur många vojlokar/schabrak har du? 2 vojlockar som ALDRIG är använda! haha ursh! sen ca 10-12 schabrak
Hur många grimmor har du?  ca 10 kanske? Fick med en hel del när jag köpte honom med...
Hur många grimskaft har du? 4?
Hur högt har du hoppat med din häst/ponny? 1,10

Haha var inte det där det testet jag hade på min blogg för ca 3 veckor sen eller ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0