Dagens ridpass!

Idag blev det otroligt kravlös ridning från mitt håll. Vi skritta bort till pici och lullade där runt i hennes padock i ca 20 min. han har varit så himla seg det sista, men idag hade han jättefin bjudning och var riktigt framåt! Eftersom det var mörkt ville jag ändå itne rida ut, även om jag kände att jag borde gjort det när man nu var på humör.. Men så gick han in i padocken utan en enda liten protest idag! Och han var tilkl och med framåt inne på ridbanan! Så jag valde att bara jogga runt lite i padocken och itne ställa ngra krav på honom, så han kanske får en positivare inställning till att rida på banan om han inte behöver förknippa det med arbet och att jag stället krav på honom.. Eftersom han hade en bra inställning idag ¨så ville jag ju itne förstöra den, så det fick som sagt bli en väldigt lätt och kravlös ridning :)

Sen kom min Sele idag med! :D Bilder kommer om nån dag :)

Min Fina älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0