Dagens ridpass!

Idag var det över 10 minusgradernär jag red! Som sagt kommer man fortfarande ingen stans för grusplan o vägen utaför är som en isabana... men jag skrittjobbade i hagen i ca 30 min. Han jobbade dock inget vidare... men blev iaf mjukare allt eftersom. gjorde pyttesmå och väldigt böjda serpentiner med... typ jag vände halvt igenom och sen gjorde jag små serpentiner över den mittlinjen.... är det nån som fattar vad jag menar eller ? xD

det gick iaf bra... kände att han behövde ta det lite lugnt...han får ju ingen vintervila min pålle.. han är ju nyss igångsatt lixom! Men det blir ju jäkligt påfrestande med all den tunga snön för honom som inte har ngra muskler ännu!



Vet itne om jag sagt det föresten men sisu står nu iden lilla stora hagen tillsammans med mumlan :) han tycker nog det är skönt att kunna röra sig friare nu!

Sötpojk! <3

Kommentarer
Postat av: loviisa

50 :- då.. :P Ja, den funkar. Dock är den såpass gammal så dens funktioner irriterar mig som fan, men den är helt och allting. Man måste radera smsen hela tiden, men lyckas du få tag i ett minneskort till den kanske det kan sparas där på. Jag har fått den av en kompis när min telefon var på lagning en gång.. Så jag har inte betalat ett öre för den ;)

2010-01-03 @ 08:23:42
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det tycker han nog om, att stå med den andra hästen

2010-01-03 @ 09:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0