Fredagsnatt

Förlåt för dålig uppdatering idag... Fullt upp hela dagen för mej!

Jag åkte iaf till stallet själv... red ut en sväng och höll på o frysa sönder fötterna!men Sisu var pigg och glad och tyckte det va jättekul o komma ut o rida nu när vi ridit i hagen i ca 2 veckor :) Han skötte sig jättebra och vi tog till och med galoppbacken idag ;) fast i trav för jag visste inte om jag skulle kunna hålla honom i galopp + att detkanske inte vore så smart ifall att det var halt! Men han va superlugn och fin :) Han har nog glömt av sina totala dampryck i backen ;)

Sen åkte jag o mamma till stan :) Där gjorde vi det här:

*Köpte olja till Sisu
*Köpte en "måttsak" till sisu, man väger foder
*Köpte en ny skrivbok till stallet
*Käka hamburgare
*hälsa på Hugo o maja, för förövrigt itne bytt namn! :D
*Köpte tyger och band

Väl hemma började jag att sy mitt ländtäcke :) Det ska nog bli fint ;) Lite tjockare med :)
Sen käka vi och sen kom min älskling hit :)

Det har varit en supermysig dag :) men jag tycker att det är alldeles för kallt än! längtar tills sommarn :(

Sen måste jag säga att jag hittat ett par ridstövlar jag skall köpa med! :D Men mamma ska köpa dom till mej :) Så snäll är hon! 2500 spänn! men det är ju ett par stövlar så dt får man väl räkna med :/ :)

Kommentarer
Postat av: Rose-Marie Dahlberg

blir häst täcket fint? har du fått några stövlar?

2010-01-09 @ 17:35:05
Postat av: N

Sv: Tackar, e det din häst på headern? :)

2010-01-09 @ 19:47:58
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0