Johan Falk...

Bästa fristående serien för tillfället. Alla älskar den ;) har precis suttit o kollat nu... Så sjuk bra.

Jag har faktiskt Mailat med Tabascos nya ägare ikväll :) Så mycket minnen och kännslor som dyker upp när man pratar om den ponnyn... Så mycket tårar jag fällt över den hästen asså... Ojoj det skulle jag aldrig ha erkänt då. Jag kommer aldrig glömma när jag skrittade av dej sista gången... Tårarna bara rann och det var så sjukt pinsamt.. Men jag kunde verkligen itne hejda det. Även om sofia tröstade och sa att jag fick hälsa på så mycket jag bara ville så visste jag att det skulle bli den sista gången jag såg honom....

Han har verkligen ett hjärta av guld den hästen, och även om jag har min egen ponny ny så kan jag inget annat än att avundas hans nya ägare... Han är verkligen värd ett hem fullt av kärlek, och det tror jag att han verkligen har fått. Det gör mej så förtvivlad att han för tillfället inte mår bra, för jag om någon vet hur det är och hur det känns att stå med skuja hästar... efter så många månader som Sisu tillbringat i sjukhage denna sommaren.

Om jag nu skulle få möjlighet att komma och se honom igen... Så vore det verkligen en dröm som fick i uppfyllelse. Jag som aldrig trodde att jag skulle få se honom igen... Trots att jag hoppats av hela mitt hjärta att jag skulle krama om honom än en gång... och se hans nyfika blick när man ropar på honom i hagen.

Nej gud... Jag hoppas verkligen att jag slipper att vara med om något sånt igen. Men tur som jag har så har jag ju min egen hos mej nu, vilket jag är otroligt tacktam för :')



Har också fått svar från stuteriet idag. Det blir att köpa den vagnen :) Dock från ett annat ställe i Borås tror jag... Hoppas allt funkar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0