Lyckligast i världen!

Ååååh ni skulle bara veta hur lycklig jag är nu!!!!! Det finns en chans... att jag den 27/2, faktiskt får träffa min älskade lilla Prins igen <333333333

Jag har pratat med Tabascos nya ägarei telefon i 1,5 timma idag, och gud vilken underbar människa hon var! Herreguuud vilken otroligt perfekt familj han har hamnat i! En familj som verkligen ALLTID tänker på hästen bästa... hästens välmående. Men familj som kommer att göra allt i sin makt för att han skall bli frisk igen. En familj, som trots att han kanske aldrig kommer att bli frisk igen... Kommer att behålla honom tills den tagen de tvingas ta bort honom för hans eget bästa.

Theresia verkar vara en helt underbar människa som verkligen tänker på exakt samma sätt som jag. En människa som verkligen verkligen älskar sina djur...

Jag skulle kunna berätta sååååå mycket nu, men jag tror faktiskt itne ni vill höra. Huvudsaken är att han har kommit till en familj, med underbara människor som kommer ge honom det som han verkligen är värd. Efter så mycket skit som han har fått.... Efter så många olika stall han har varit i.... Så är han värd att få komma till några som verkligen verkligen kan ta hand om dej.

Men en sak ska du veta älskling.... Om jag hade haft pengar och möljighet... Till att köpa dej när du var tillsalu för första gången.... Då hade jag köpt dej. För jag älskar dej lilla killen.... Och det har jag gjort sen jag såg dej i hagen för första gången.... Där du stod och beta tillsammans med Final... Där din päls glänste i den stekande solen....

Du kommer alltid att ha en otrologt speciell plats i mitt hjärta (L)


Kommentarer
Postat av: emilia

Joakim, jag vill ha han tillbaka. jag visste att de skulle bli såhär.. :'(

2010-01-26 @ 22:14:35
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0