Natti

Skittrött så ska sova nu. Jag kommer hem typ 6 imorn, för slutar sent o ska käpa pressent till pappa sen. Sisu får stå och mamma får mocka. Känns som jag inte ridit på en evighet nu xD Jag red han sist i torsdags... Fredags red mamma, jag tömkörde i lördags och idag red mamma faktiskt igen! Hon som i vanliga fall inte rider så ofta :)  Kul!
Alltså kass update imorn. Teckenspråk på morgonen, sen värsta hålet. Skolan är sååå meningslös ibland.... Spenderar fler timmar på att vänta på lektionerna än vad själva lektionstiden är känns det som ^^. men men...

Förslag på ngt åsiktsinlägg imorn ? Känns att jag helt plötsligt kom väldigt mkt in på hästfronten nu.... Kanske skall skriva om ngt hästminne eller ngt? Vi får väl se... Kanske kan ladda upp nån gamal video föresten ? På Beauty eller Tabasco... :)

Ne nu ska jag sluta babbla massa onödig skit. Ge förslag om ni vill läsa/se ngt speciellt!

Beautiful Girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0