Natti (L)

Sovtime för mej nu :) Känner att bloggen iiiiinte funkar så bra nu för tiden. Den är riktigt tråkig, och inget kul o skriva. Det behöver hända ngt nytt....

Funderade på om jag skulle skita i bloggen och bara skriva när jag känner för det.... Men då kommer jag tappa sjukt mkt läsare och då kommer det bli ännu tråkigare att blogga xD Så vi får väl se...

Hur många vill ha den kvar?
Kommentera... annars tar jag detsom ett nej och då åker den bort. Haha vill inte låta som bella nu men....

That´s it!



Undra när nästa kull bebisar kommer ? :) Missy ser tjockis ut men hoppas inte hon får ngra än... för dom kommer frysa till döds :(

Kommentarer
Postat av: carro:D

du ska inte sluta blogga :D

2010-01-20 @ 22:51:22
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag tycker om när du skriver

2010-01-21 @ 17:39:18
Postat av: loviisa

Ha kvar den , herregud! Gumman lilla. Sluta vara så läsar beroende, om du inte bloggar för din egen skull. För att du tycker det är kul. Då ska du inte blogga överhuvudtaget.

2010-01-21 @ 19:41:51
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0