Natti :)

Ska ta o krypa ner i min varma säng nu! Men tänkte att jag skulle tipsa om en sak först :)

Bella ska skriva ett inlägg om hur hon var förr när hon hängde i Gbg... En tid hon ångrar oerhört mycket. Hon skriver det här texten för att hon inte vill att andra yngre skall begå samma misstag som henne. Jag tycker det är otroligt starkt av henne att hon vågar skriva om det här nu inför alla henne läsare! Det är ju trots allt under den tiden som alla ryckten och fördommar om henne startade...

Så jag tycker alla borde hålla koll o vända på hennes inlägg! Tror det kommer bli grymt och med mycket inspiration.

http://bellablondiiiiiee.blogg.se

Sen måste jag bara säga.... Linn är världens bästa Videobloggare! Hon gör grymt bra videobloggar där hon berättar om attityd och tolkning av negativa anonyma kommentarer, och nu den senaste hon gjorde idag handlar hon hur sjukt mycket hon har fått kämpa med sin Winnie, och om hur svår hästvärlden faktiskt kan va. Hästsporten är en sjuk sport... och det finns sjukt mycket elaka föräldrar som springer omkring på tävlingar och trycker ner andra ponnyryttare.

helt klart värt att kolla in.... Linns blogg är min favoritblogg! älskar hennes inställning till saker och ting. jag har följt henne sen i våras då hon köpte sin nya ponny.... och jag har aldrig tröttnat.

http://schalalaaolsson.blogg.se

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandraa.

Svar:

Ja den passade rätt så bra där i fönstret :)

2010-01-13 @ 23:23:42
URL: http://wendiiigos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0