Palla...

jag är bara så jäääkla trött på skolan nu. Skolan är totalt meningslös. Vi gör fan ingneitng vettitgt i skolan. Asså itne ens proven är ju för helvete viktiga. varför kan vi itne få ett stort jävla prov som vi kan jobba med, prestera bra, få motivation och sen är det klart! Inte bara sitta med massa små jävla test som ingen ändå lägger ner sin egergi på?

Nu nu längtar jag verkligen till studenten... Så amn sen kan få göra ngt kul. Något som amn själv verkligen vill göra.
Ibland ångrar jag såååå mycket att jag inte gick på uddetorp. Det hade passat mej så himal bra... Även om BF är skitkul - Dock itne till vardags.
Men samtidigt... Då kanske jag inte hade haft Sisu nu ?

Ursh.... Sommaren nu TACK!



Den dagen är verkligen en dag att minnas.... Värdet asså. Fyfan, så underbart <3

Kommentarer
Postat av: carro:D

den dagen var perfekt! :)

förutom skoskavet :(

2010-01-29 @ 00:06:00
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

ni ser söta ut!

2010-01-29 @ 18:24:09
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0