Pissdag

Den här dagen har varit totalt meningslös. Den hade lika gärna kunnat va... Dessutom så är det värsta snöovädret. :(

Ska iaf plugga lite svenska ikväll... Har ju prov imorn. haha xD jag har kommit på mej själv med att jag verkligen itne lägger ner ngn egergi på prov längre. Tacka gud för att jag har så oerhört lätt för plugg! Sist hade vi ett grymt stort prov... jag plugga i 20 min och väl på provet hade jag 57/60 p. haha skrytit va ? ;) Tycker synd om dom som har det svårt för prov och sånt :( jag vet vilket helvete det är..... Min svaga sida är ju matten. Jag lär f ge till gud över att klara B kursen....

Haha, vad kristen av mej jag var idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0