Psykfall!

FyFAAAAN vad förbannad jag är eller!!! GAAH!!!!!!!!!!!! Kom precis hem från stallet. En viss människa där är verkligen heeeeeelt störd och kan fan itne ha många rätt i skallen!!!! Idag stod hon o skällde ut och anklagade oss som fan i stallet. Hon tycker att det är bårt fel att det är is i vattenhon och att vi inte gör vårt bästa för att förhindra det. Hon stod o anklaga oss för att ha dörren öppen osv osv... on är SJUK i HUVUDET!!!!! Hon har verkligen problem med människor och kan fan inte uppföra sig bland folk. Hon måste hela tiden ha en jävla syndabock o tracka på bara för att hon själv tror att hon är bäst i hela jävla världen....  Det är väl för fan inte vårt fel att kranen rinner? FAN vad sur jag blir.... hon hatar verkligen oss, och hon ska FAN veta hur mkt vi hatar henne med.

Det är så jäkla tråkigt det här... Varför kan man itne bara acceptera varandra? Vi gör verkligen allt för att ligga till lag för henne och för att hon skall vara nöjd... men idag när min mamma sa: Men vi gör iaf så gott vi kan.... så fick vi svaret:

Jaja... gör man allt man kan men det ändå inte räcker så...

Vad är hon för elak människa eller? Och när jag frågade vad det var hon hatar med oss så svara hon itne ens... Uuuuursh! haha sry men skulle skriva av mej lite bara.. Blir så förbannad på människor! hon tropr verkligen hon äger allt och är så sjukt mkt bättre än oss. Detg är hon som har problem med människor.... INTE VI!

Kommentarer
Postat av: Karolina

åååhh har samma problem i mitt stall. stallchefen skäller ut precis alla :/ sjukt tråkigt att de måste göra såhär bara för att ha någon att hacka på.

2010-01-13 @ 19:58:16
URL: http://kaaroliinas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja ursh! Varför måste dom förstöra allt :(

2010-01-13 @ 20:20:28
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0