Sista inlägget för idag

idagska ajg faktiskt lägga mej tidigt för en gångs skull :)
Klockan närmar sig halv 12 och jag ska krypa ner i min goa säng nu. Har precis kollat hur mkt pengar jag har och hur mkt jag kan ta med mej till GBG HorseShow! Jag tar troligtvis med med 1000 spänn av de pengarna jag har idag + 500 kr av nästa månads pengar. Det borde bli bra :) Mer får jag inte slösa!

HOPPAS min sele kmr imorn!!! Vilket den säkert itne gör men :/

Hovis kmr o skor sisu imorn! Vi får väl se vad det blir för ngt. Nya skor med 4 broddhål i varje är beställt iaf ;) Haha han är så go vår Hovslagare :)

Sen är familjen och älskling bjudna till mormor med, så Rodrigo kmr hit runt 1 och sen åker vi till mormor o käkar :)

Godnatt sötingar! Glöm inte o kommentera massor nu ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Har startat en ny blogg :)

2010-01-05 @ 23:26:51
URL: http://elinahj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0