Vad tycker jag om?

*Ringar!
Älskar ringar! Man får mkt kvinnligare fingrar och det är så fint. Sen är ringar det roligaste smycket att shoppa med :) Dock använder jag typ aldrig det längre... men ska nog ändra på dt :)

*Höga klackar!
Skor är nog det som är allra roligast o shoppa. Jag älskar höga skor! Man ser mkt kvinnligare ut i klackar, och det är skitsnyggt! Sen får man mkt bättre hållning med. Folk säger att det är så himla jobbigt o gå i klackar men jag kan inte hålla med! Går ju som sagt i mina till vardags... men det är klart att fötterna ömmar lite om man är ute o dansar i 13 cm!

*Klänningar
jättefint och sött :) tycker jättemkt om klänningar... jag har hur många finklänningar som helst, vissa som är för fins för att använda på kalas så det blir typ en gång om året som dom åker på. Lite tråkigt... :/ men skitkul o ha och att köpa! Ett plus att man inte växer ur dom heller ;) haha!

*Människor med stil och attityd
Det är en sak som jag gillar... Jag fastnar lätt för människor som verkligen vågar säga vad dom vill och står för och sen faktiskt stå på sig i den saken. Alla är aldeles för fega nu för tiden... Sen gillar jag folk om vårgar ha sin egen stil och sticka ut. Som sagt... vi är alldeles för mesiga!

*Komedier
Förr har jag itne tyckt om såna här fimler speciellt mycket..... jag gillar lixom mer filmer där man får klura lite och allt inte är så jäkla förutsägbart! Men nu har jag börjat kolla mer o mer på domma.... När man är sådär trött så är det gött o bara slöa o soffan och bara koppla av framför en komedi, inte behöva vara så jäkla koncentrerad!

:)

Kommentarer
Postat av: loviisa

då hälsar vi två gånger nästa gång! :D

2010-01-08 @ 12:32:54
URL: http://loviisa.blogg.se/
Postat av: N

Fin blogg, allt bra? :)

2010-01-08 @ 19:40:55
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Mamma

somnar vist hur bra flimer det än är!

2010-01-09 @ 08:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0