?

Ingen skall iaf få mig att misslyckas, bara för att dom inte vågade tro på sig själva och sina drömmar. Jag är ung, och jag har en chans. Den chansen tänker jag ta. Jag vet att jag kommer stöta på enorma motgångar. Jag vet att jag kommer få det sjukt tuft och att jag kommer få offra mycket. Men jag kan prioritera, och jag vet att om man kämpar tillräckligt mycket, så kommer man att lyckas.

Den enda frågan är alltid, hur mycket är du villig att offra, och hur mycket är du beredd att slita?

Allting går, bara du är beredd att slåss tillräckligt mycket för att nå upp till dina mål.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra Johanna! Kör för fasen! (Y)

2010-07-30 @ 20:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0