Gårdagens ridpass!

Eftersom jag inte skrev ngt igår så får det bli nu!

pappa var med mig i stallet och vi skulle ut o köra en sväng :) Vi passade på att köra hem vagnen, och pappa hoppa av där hemma. Det kom fram lite grannar och så o ville klappa min sötponni, hihi :) Sen red jag barbacka hem, och såg att picia hade hinder framme, så jag passade på att gå in till henne och Hoppa lite... bara ngra skutt. Avslutade med ett par srång på 1 meter, och han hoppar SÅ mycket bättre på höga hinder! Asså det är som om han tycker det är roligare att hoppa högt, för han hoppar bättre, får bättre flyt och ja allt sitter bättre!

Så imorn ska jag faktiskt hoppträna lite tänkte jag :) Det är dock jävligt tråkigt att det inte går att höja högre än 1 meter... Så ska nog kolla med petra om jag har hoppa hos henne ngn dag igen :)



1 meter.



90 cm


Kommentarer
Postat av: Anonym

Går det inte att göra flera hål (uppåt) så att det går att hoppa högre?

2010-07-24 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0