Börjar dra sig mot kvällen

har varit hos min kära pojkväns Brordotter som döpte sig idag, eftersom hon konfimeras på Söndag :)
Det var mysigt! alla är alltid så glada där :) Måste bara säga att Chilenare har SJUK humor asså hahahaha xD Fattar typ hälften dock :)

En sak som är så himal gulligt är när roddan börjar prata spanska med mej, och sen inser att jag inte fattar... och då förstår han varför. Hahaha så sött! Värsta glömmer bort sej :) jag brukar itne ens fatta att han pratar med mej då för jag är van att när han pratar svenska, så pratar han med mej. haha ! Ibland får man sig härliga skratt :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

hihi, nej så söta! :D

2010-06-17 @ 19:27:20
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0