Lästips!

www.schalalaaolsson.blogg.se Mn FAVORIT! - hästblogg

www.bellablondiiiiiee.blogg.se En blogg som jag läste otroligt mkt förr, men nu börjar hon få lite kass update. Bella skriver om självkänsla, åsiktsinlägg, smink och shoppning och sina hästar.

www.tavlingsryttaren.se - mikaela simdahl, skriver om sin träning och tävling med sina tre storhästar som hon tävlar upp till svår hoppning med. samt sin försäljningsponny

www.paow.se har itne läst hennes blogg så länge... Fjortis och underhållande, haha! läser den mycket för hon har underbara bilder från sina resor.

www.hugorosas.se - Läser nog mest hans blogg för att han är ihop med paow

www.kenzas.se - läser itne henne så mycket längre, men nån gång om dan kikar jag nog in och kollar mest bilder.

www.desireenilsson.blogg.se - Alla vet väl lite vem Dessie är eller ? Tror inte jag behöver snacka så mkt om det. läser den för hon helt enkelt är bloggvärldens STÖRSTA fjortis! skitkul :)

www.Kissies.se - undelhållning, helt klart. Tjejen har passerat gränsen för LÅNGE sen. Hon gör bort sin totalt.

www.rsskvaller.blogg.se - sveriges största hästskvallerblogg, dock har den fort en nystart och skriver om pryltips?

www.gossips.se - skvallerblogg om storbloggarna

www.johannagrant.blogg.se - GRYM matchning av hästutresning!

www.skebyshastgang.blogg.se - våran blogg, haha

www.absolutgenne.blogg.se - Helt klart bästa Dressyrponnyryttaren! en GRYM tjej på alla vis asså haha! Roligare tjej att följa över nätet finns inte! Så mycket humor (:

Det är nästan alla bloggar jag läser... och då menar jag DAGLIGEN! Haha ;) Dock är väl den ända bloggen jag läser varje ord på Linn olssons blogg ( www.schalalaaolsson.blogg.se ).  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0