Midsommar

Igår var det midsommarofton, och jag tillbringade min kväll hemma hos Charlotte med mina gamla barndomsvänner. Det låter fail o säga barnbomsvänner, men det är verkligen det dom är. Te x Lood lärde jag känna i typ 2an ? Hihi.

Det var så himla mysigt att vara med det gamla gänget! Jag måste verkligen säga att jag nästan var lite nervös... hade ju itne träffat typ ngn av dem på 2 år! i början kändes det lite knäppt eftersom alla dom som va där typ umgås jämt... Så kommer jag där från ingen stans typ haha! men efter ett tag var det sjukt kul och allt var som vanligt! Bonnagänget på riktigt :) Så naturligt. Det kändes så hemma på ngt sätt. Det har ju alltid varit vi. Synd att jag inte längre umgås med dom.... Himla sköna killar det där! Ärliga människor som bryr sig på riktigt, och som faktiskt ställer upp och VILL hjälpa till om det är ngt. Killar som alltid får en på bra humör om man är nedstämd.

Ne... det är snålt om bra vänner. Och det är kvällar som ikväll man inser vilka som VERKLIGEN är ens riktiga vänner... Vilka som verkligen vill umgås med mej. Även om jag inte träffat dom på 2 år så välkomnade dem mej med öppna armar och tyckte att det var kul på riktigt att jag var där och ville träffa dem. Även om jag itne hört av mig på 2 år så ville dom va med mej nu. Det spelade ingen roll. För dom är mina riktiga vänner. Sånna som vill ha med mej och ser på mig om jag mår dåligt, utan ett enda ord. Vänner som accepterar mj för den jag är, och som inte bryr sig om det blir lite fel ibland. Vänner som alltid vill att man skall vara med, och som aldrig lämnar nån utanför.

Sen fick jag ju träffa Carro också, och det var jättekul :) Sjukt härlig tjej detdär!

Och jag ÄR smart :) jag lovar!



Bild från skolavslutningen i 9an :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

så bra att det blev en lyckad kväll.

2010-06-27 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0