Besviken...

Varför måste alltid alla va så jävla elaka mot varandra? varför ska alla hela tiden hålla på o trycka ner folk ? Asså, det går helt ärligt inte en enda dag utan att man ser någon som är jävlig mot någon annan... Och det går itne en enda dag utan att man ser elaka människor med taskig attityd mot varandra på bloggar osv. Så ledsamt äre. Varför kan man itne bara lära sig o hålla käften om det är ngt som man inte gillar? Istället för att kläcka ur sig en massa skit som ändå bara sårar. Jag menar... Det är ignen som tvingat det att läsa just den bloggen ? Om du stör dej på vad som skrivs så är det väl bara o lägga av med läsandet eller?

Som ni vet följer jag ett par bloggar... Och en av tjejerna hade igår skrivit ett inlägg där hon verkligen var ledsen över en kommentar hon fått, där läsaren verkligen hade uppfattat hennes som en människa med en personlighet som bloggaren inte alls har. Hon antog att bloggaren var en tyken översittartyp. Om någon hade skrivit så till mej så hade jag verkligen gått sönder. jag hatar när folk tror en massa skit om mig som inte ens stämmer. Jag hatar när folk snackar om en massa som dom inte har en jävla aning om.

Så tänkt efter en gång till innan ni skriver... Det har ajg börjat göra. Dessutom blir det något pinsamt när man kommit på att man missupfattat det hela, och kanske bara slarvat när man läst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0