En kväll med tjejerna!

Jag har precis kommit hem o sitter nu o gosar med lilla Felix som varit borta i två dagar men nu äntligen kommit hem :') Trodde ärligt inte han skulle komma hem igen... Det gjorde ju itne Trazzel :(

Jag har iaf varit i stan o kollat film hos Josefine. Det blev en film som heter hit & run. Den var väl okej, men inte jättebra. Efter det gick vi ut och åkte bil, och det var så sjukt jävla kul. Träffade två killar på Donken som vi va med typ hela kvällen... Friberg och Lunta (tror jag?). Vi hade iaf sjuuukt kul och jag måste säga att Emilia är grymt duktig på att köra! grattis till Körkortet gumman :) (L)



Bild från nyår, men utan Emilia :( Vi måste ta bilder ihop tjejer!

PS, det funkar att ladda upp bilder nu ;)

Kommentarer
Postat av: emilia

Hahaha! Det var skitkul! jag borde bli rallyförare haha :D Men fan vilken panik jag fick när vi lekte kurragömma med dom, blev lite kaos ibland hahaha! :D



Bästa kommentarerna

"vart ska jag!?"

"Höger, nej vänster!"

"det såg ut som att ni hade svårt att bestämma er för vart ni skulle ibland, började svänga åt höger och sen blev de vänster i sista sekund"

2010-03-15 @ 12:20:22
URL: http://eemiliiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter för faligt i en mors öron! ni MÅSTE vara rädda om er!

2010-03-15 @ 16:57:46
Postat av: Emelie

HAHAHAHAHHAHAHAH Emilias kommentar xD De va fasen kul alltså, shit vilken "panik" vi alla hade nästan. "stäng av bilen, släck, men släck då, dom kooommer, nej dom ser oss" x) Fy fan va bra :D

2010-03-16 @ 00:14:44
URL: http://egustavson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0