Fredag!

idag har jag gjort min sista praktikdag :) De sista två veckorna har ändå varit helt okej :) Inte så långa dagar heller, och det är gött!

Sen va jag inne i stan o hämpa papper på skolan, käpte en klänning på Gina (problem med ett pressentkort som vi itne ska tala om.....!!) och kollade på skor. Jag hittade två par som jag ville ha (a). Dock festskor som vanligt.... Så något köp blev det inte och kommer troligtvis inte bli det heller... Ett par var SKYHÖGA och väldigt ostabila... Men riktigt snygga! men dom kosta 600 spänn... Men det var typ nån rabatt så jag tror dom var billiagre. Kanske går in o kollar där igen ;)

Sen var jag i stallet med o fixa :) Sisu fäller inte lika mkt längre, det är najs.

Nu ska jag städa o fixa mej för ikväll åker jag o älskling till min farmor som fyller år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0