Hej mina kära läsare !

Kul att så många är kvar trots mitt bristande intresse för skrivande av inlägg just nu ;)

Idag har det varit en asnajs dag! Kvällen gjorde hela dagen ;)

Första var det APU 8.00 - 13.30. Det blir korta dagar nu i slutet och det är gött :) Sen åkte vi direkt till stallet och så kom hovis och Skodde :) Och vet ni, vi fick värsta beröm av hovslagarn för han tyckte sisu såg så himla fin ut! :D han sa att hovarna såg jättefina ut och att vi kunde ta bort sulorna nästa gång, plus att han trodde att han hade lakt på sig 25 - 30 kg! :D fyfan vad gött det va att höra! Nu har både hovslagare och vetrinär sakt att min lilla älskling ser fin ut så ni andra som säger att han ser ut o inte må bra... Ni kan bara hålla käften :) Han är pigg, frisk och glad men har dock ett litet lågt hemoglobinvärde eller vafan det heter, vilket vi ska fixa till nu med :) Sen ska han också sätta lite mer muskler så blir han jättefin seg :) ♥

Sen har jag mailat med en tjej och på lördag åker vi o kollar på en rockard som vi kanske ska köpa :D Hon verkar sjukt trevlig. Bor på en stor gård med kor osv, och hon har en Frieser (??!!!!!) (L) Hon är också jättehjälpsam och hjälper oss att mäta och hålla på så vi vet vilken kärra vi ska ta med :) Det känns riktigt bra. Tror vi förhoppningsvis kommer hem med en vagn på lördag :)

Och sist men itne minst - Vampire Diaris! Än en gång mitt nya favoprogram. Jag kan itne rå för det men jag fastnar för vampyrserier asså... Och om man tycker att twilight var bra så ska man definitivt se denna och true blood. Dom är så mycket bättre, enligt mej... eftersom dom är MYCKET blodigare ;)

Nu ska jag hoppa ner i min säng :) Imorn äre sista dagen för den här veckan. Sen äre bara tre dagars apu kvar :) göttans! Men samtidigt kommer det såklart bli lite tråkigt :)

PS! Glömde säga att jag tränade lite kommunikationsträning ute med sisu med :) Idag valde han mej före stallet! :D Det går framåt dethär :)

hoppas ni tycket det är kul att jag är tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: carro:D

ja de är bra att du är tillbaka:D

2010-03-11 @ 23:09:18
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Rose-Marie Dahlberg

Toppen att du fortsätter att blogga,kul och läsa. Grattis till att SISU har blivit pigg igen.

2010-03-13 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0