Måndag!

Idag är jag ledig från skolan :) Ska plugga teckenspråk för jag har ett asstort prov som jag måste få MVG på imorn... Dock tror jag inte att jag kommer få det eftersom vår lärare ränkar poeng på ett sånt jävla konstigt sätt... Hon typ har ett prov med massa frågor.... Men alla frågor när på G- nivå. Sen har hon typ ett papper med "övrigt", där man själv får skriva allt man kan utöver G, och man måste få alla poeng rätt på G för att få G, och har man fel på e g fråga så tar hon poeng från vg/mvg... och tänk om man då inte kommit på ngt själv o skriva där? Ne ursh jag tycker verkligen inte om hennes taktik...

Jag ska iaf ut o köra med Jessica o Fenix idag. Hoppas att sisu tycker att det är roligt :) Det är ju så himla härligt väder nu med... lite filka kanske får hänga med? Hoppas att snön smälter fort nu!



Bild på mej o Jessica från GBG HS

Kommentarer
Postat av: mamma

så fina ni är:) och du, Lycka till på provet.

2010-03-15 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0