Missupfattning...

Flera har reagerat över hur jag skrev i ett av mina inlägg ang. få kommentarer. Antagligen beror det på meja tt jag uttryckt mig på ett otydligt sätt, alltså mitt fel. Förlåt för det.

Jag menade inget dumt alls med det jag skrev... Jättekul att ni tycker om att läsa min blogg lixom... Men ni vet väl själva hur det är att skriva... när man inte får några kommentarer så antar man ju själv att det beror på att man själv inte skriver om något som läsarna tycker är intressant, har något att tycka till om eller är värt att kommentera. Då är det ju mitt fel, eller hur ? jag försöker variera min skrivning osv, och med ibalndrunt 40 läsare om dagen och ändå ingen kommentarene så känns det ju som om det jag skriver inte är något för er lixom... Eller hur jag nu ska säga. så när jag ändå har försökt och ni då (som jag tror/trodde) ändå tycker det är tråkigt... ja då fattar jag inte att man orkar fortsätta läsa bloggen.. För det hade inte jag gjort.

Jag hoppas ni förstått mitt tankesätt bättre nu.... Och jag menade verkligen itne att "skylla" någonting på er :S Nej, jag ser ju själv att det är jag som inte lyckas så bra med mina inlägg. Haha asså det känns flummigt skrivet nu men jag hoppas ni fattar (: Det negativa var vänt till mej och inte till er, men jag uttryckte väl mig inte ordentligt för att ni skulle förstå det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker inte du skall känna att du inte skriver om någonting intressant, om det hade varit så hade du nog inte haft 40 läsare.

2010-03-07 @ 12:15:20
Postat av: loviisa

Precis, som ovan (understående?) skriver. Det är ju läsasr antalet. Om du kollar på det stora bloggarna, visst dom har 200 kommentarer, men hur många läsare har dom? Det är en så liten procent av alla läsare som kommenterar. Det kan kännas tråkigt att inte få någon respons, att inte vet om det är bra eller dåligt MEN hade det varit dåligt, då hade inte någon utav oss läst din blogg. Jag lovar gumman. Keep going!

2010-03-09 @ 21:56:13
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0