Älskling <3

Igår kväll var jag hemma hos älsklingen <3 Han pappa är nyopererad och mådde dåligt... Så man såg inte så mycket av familjen. Maritza var i GBG med, men det var en jättemysig kväll (:
Idag skulle dock ambulanspersonal komma hem och kolla till hans pappa för Rodolfo var fortfarande dålig :( Urch vad jag hatar när inte alla mår bra!

Idag red jag o Jessika skebyrundan med, och jessica lyckades flyga av 2 ggr eftersom corre var helt knäpp idag! Men men alla hästar har sina dagar, precis som oss människor!
Sisu gik iaf fint. Red jättekravlöst och ville bara få fram en fin bjudning. Han fattar till och med galopp från skritt nu, så lite muskler måste han allt fått (: Jag minns första gången jag travade på honom efter fånget... haha han var jätteglad men oj så vinglig! Skitläskigt :O Så var han ju så mager också så der kändes som man satt på en pinne haha ^^.

Men men. Idag vill olivia att jag ska hänga med henne ut (: Så vi får väl se hur det blir. Jag har en del läxor att göra som sagt... Inte långt kvar till lovet nu!
Och påtal om det... Vad ska alla göra på lovet?
Haha har alla Jobb utom jag eller ?! :D xD


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag har två jobb, ett utan betalning (fast tror inte jag ska jobba där) och ett med betalning fast svart jobb. Så nej, du är inte ensam! Vi får träffas och ha "ridläger" i sommar :)

2010-05-08 @ 23:03:33
URL: http://brunettmallee.blogg.se/
Postat av: Sarah Hedengren

sv: får höra de hela tiden (: att jag ser äldre ut alltså (Y)

jag är lika mogen som en 15 åring och är faktiskt väldigt erfaren för min ålder.

men blir ju aldrig full lärd, lär mig ngt nytt varje dag. men hästar är mitt liv och jag brinner för dom. jag är inte ngn mesig jävla fjortis låter hästen dra iväg lr ngt, jag är lixom 175 cm lång och väääldigt bestämd ;) jag menar min häst är stoor. 175 i mkh väger nästan 700 kg så det går inte att tveka en sekund, ;)



dom som tvivlar på att jag inte klarar av att ha en egen häst för gäärna kma o kolla (;

2010-05-09 @ 00:20:57
URL: http://sarahhedengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0