Du passerar gränsen

När jag sitter mitt emot dej, så kläcker du ur dej något så elakt.
Du är allvarligt störd i huvudet.
Du klagar på alla andra och blundar när du gör EXAKT samma sak själv.
Du ser alla andras svagheter, och du är elak mot alla andra.
Det är bara för att du själv är så jävla svag,
och måste trycka ner andra för att själv känna dej bättre.

Jag har alltid trott på dej,
men nu börjar jag fan undra.
Vem är det egentligen som har rätt?
Vem är det egentligen som är självgod?
Vem är det som ljuger och sen snackar skit?
Hur fan orkar du med dej själv eller?
Hur fan orkar du vara så tycken och kolla snett mot andra?
Hur kan du sitta o klaga på folk som du vet är mina vänner,
helt utan eftertanke?

Jag bara stör mej så på dej ibland.
Du snackar skit om folk du säger tror sig är bra,
och du får det att låta som om du är mycket bättre.
Jag vet vad det beror på.
Det beror på att du är precis lika dan.
Du tror dig så jävla bra fast att du är så jävla dålig som du faktiskt är.
Att klanka ner på andra...
Ne nu får du ta me fan ge dej.

Hur i helvete kunde jag lita på dej ?

Kommentarer
Postat av: carro :D

är det mig du menar?

2010-05-26 @ 18:35:22
URL: http://caarolineepettersson.blogg.se/
Postat av: Emilia

eller är det mig?

2010-05-26 @ 20:14:15
Postat av: Johanna

Haha men nej tjejer! Vad tror ni om mej eller ? :) Haha tyckte ni att ni kände igen er eller vad äre med er ? ;) Ni är ju mina vänner! Skulle väl inte umgås dagligen med någon jag tycker är falsk eller ? :)



Vi kan ta det i skolan imorn om ni vill, för jag vill inte nämna ngra namn på nätet :)



Jag älskar ju er <3

2010-05-26 @ 20:52:50
Postat av: Emilia

Okej, göttmos! ;D I love you too <3

2010-05-26 @ 23:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0