Skoldagen

Som alla på DLG vet så var vi i evenemangshallen idag. Jag tyckte det avr värt det! Dock var den andra gubben inget o ha direkt. Jättetråkig om du frågar mej.

Den första var intressant.. Dock inte så kul. Laila Bagge tyckte jag avr riktigt bra ändå, mycket man inte tänker på som hon berättade. Helt klart var den Sista bäst. Och jag o Emelie har ltie cp humor. Vi gapskrattar när ingen annan gör det. Haha men sånt äre :D

Vi käkade förövrgígt på Donken... Mkt kö säger jag ! Fast det var gött :)

Imorn rä jag ledig igen! Sjukt najs. Får se om jag kasnke rider. Annars blir det nog mest plugg. På kvällen kasnke jag åker hem till Rodrigo (:

kolla www.skebyshastgang.blogg.se om ni vill läsa om finaste ponnyn på jorden ! <3
Vetni! Jag fick dessutom reda på att Sisu har haft Borelia :O Kolla bloggen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahahah, den sista var ju asrolig :D Haha, gjorde ju hela dagen alltså!

2010-05-08 @ 12:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0