Skrattretande!

HAHAHAHAHHAHA OMG!

Vissa människor är ju patetiska (: Haha, vissa människor har inget liv!
Som sagt.... Det är bara svaga människor som kläcker ur sig misslyckade saker... för att dom själva ska känna sig bättre.
Världen är patetisk.

Jag har aldrig sagt att jag är bra. Men när man ser folk som är så jävla blåsta... Tror sig så jävla mycket när dom itne ens klarar av sig själva.... Haha då är jag fan jävligt nöjd med mig själv.

Jag vet iaf vad det viktiga är i mitt liv... Jag vet vad jag vill lägga mina pengar och min tid på.



Och jag kan ju bara säga att jag absolut inte är avundsjuk på människor som SHOPPAR upp sina pengar! haha vilket onödigt slöseri! Det är dom människorna som aldrig kommer att bli framgångsrika.... Det är dom människorna som inte vet vad man skall spendera pengarna på, för att bli framgångsrik.

När jag ser människor som bara kastar bort sina liv.... Haha då är jag så jävla glad över att jag är mig själv!



Kanske är hårda ord... Men jag är så jävla trött på all skit och falskhet! Varje ord är så jävla sant. En människa som bränner pengar på shopping... kommer aldrig bli framgångsrik. En människa som gör så... kommer aldrig lära sig hur man skall bete sig på att tjäna på det man gör. Får man inga inkomster på sina utgifter... Då lär du aldrig bli framgångsrik.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Man kanske visst vet vad man vill lägga pengarna på när man shoppar kläder. Jag gör det för att jag är intresserad av kläder, och inte vill gå i dom gamla "vanliga" kläderna. Utan jag vill ha nya och fräscha. :)

2010-05-30 @ 22:56:11
Postat av: Johanna

Jovisst skall man hålla sig fräsch! Men jag syftar på människor som bränner sin pengar ENBART på shopping, som shoppar upp alla pengar varje vecka. Folk som seriöst inte har ngt vettigt i skallen och inga andra intressen än att sitta på stan o fika o shoppa xD Folk som itne har ngt vettigt att göra med sin tid. Jag förstår inte hur man kan gå dag ut coh dag in o bara bränna pengar. haha får dom inte skuldkänslor eller ? xD Asså människor som kanske inte ens går i skolan?



Men seriöst. Jag tycker verkligen att om man slösar bort alla sina pengar man får i månaden på shopping så bör man tänka om. Visst är det kul o shoppa, men det är fan inte värt att bränna alla sina pengar på. Då tycker jag man får ta tag i sitt liv och börja tänka på allvaret, annars kommer man snart skaffa sig ett beroende. Vilka vuxna människor går runt o shoppar flera ggr i veckan lixom ? xD Det funkar itne precis så... inte i framtiden när man har en familj att ta hand om.

2010-05-30 @ 23:36:56
URL: http://joohaannah.blogg.se/
Postat av: emilia

Ne, det är sant ;) Om man shoppar varje dag så har man inget liv :P

2010-05-31 @ 09:06:59
Postat av: Johanna

Eller hur! :D <3

2010-05-31 @ 10:23:39
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0