Tävlat!

Som en del vet så tävlade jag i söndags, om man nu kan kalla det tävling! Dock har jag inte lagt upp det eftersom jag inte pallat då det ändå inte känns som om ngn bryr sig. Men nu är det mågna som faktiskt frågat hur det gått och för en gångs skull intresserat sig, även om de flesta faktiskt glömt bort det som vanligt.
Men för dom snälla människorna som faktiskt bryr sig om mig och killen så slänger jag in filmen :)

Jag startade två på 70, och det gick väl bra. Dock kan man verkligen inte säga att det ver några snygga rundor, men dom var aif felfria! xD
Men det det är inte det lättaste att få en snygg stil med en ponny som är saå otroligt seg i padock. Höjdpunkten för hans dag var framridningen i skogen, haha :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack Johanna för den fina filmen. Grattis det gick ju riktigt bra.Kunde ju inte se det live. Mormor.

2010-05-26 @ 18:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0