Risk1an

Jag gick upp klockan 5 imorse efter att ha sovit i tre timmar, fixade mig och åkte med emma till stan, där vi tog bussen till skövde. Gick till trafikskolan och satt där på risk1an till 11, gick på stan en timma, donken och sen bussen till stan, sen bussen hem :) Risk1an var faktiskt ganska intressant, men det ar näst intill bara mobbade folk som var i vår grupp. Helt konstiga var dom :S snacka om helt knäppa saker...Klädde sig som skit och såg allmänt ofräsha ut! Alltså visst att det finns annorluna människor, människor med inte lika mycket pengar och människor som helt enkelt är lite utanför samhället.... Det respekterar jag fullt. MEN, människor som ser äckliga ut och ger en ett ofrächt intryck... Nej fyfan dom får faktiskt skylle sig själva... Även människor med hudproblem osv kan se fina ut, och tro mig jag är ingen människa som tycker om att trycka ner folk. MEN, tex rökare. Det äcklar mig, och det är helt självförvållat... Ni fattar vad jag menar va ?

ikväll får vi lite främmat och ska grilla, annars ska jag bara dega :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0