Bästa gåvan!

Kom faktiskt att tänka på en sak när jag satt här i min soffa....
Vilken är den finaste och mest betydelsefulla gåvan ni fått av någon nån gång ? Det är himla intressant att höra :D

De sakerna som jag fått som har betytt allra mest för mej.... Det är de här:

När jag var tillsammans med William så fick jag min första julklapp av en pojkvän. Det var en liten sten från en silvergruva eller liknanade.... från ngt annat land tror jag. Den är lixom guldglittrig och hjärtformad. Detyder inte så mycket för mig längre, men den är ändå lite symbolisk för den första kärleken lixom :)

Två julklappar från min älskling (L). Det är två halsband, ett hjärtformat och ett flätat i silver. De betyder jättemycket för mej! Det flätade silverhalsbandet är mitt absoluta favorithalsband. Inget slår det! Sen den med ett hjärta betyder mycket för mej eftersom det är väldigt symboliskt och för att det var den första gåvan från min älskling <3

När jag konfirmerades fick jag en guldring av min mormor. Det är en ring med ett antal stenar på och med ett mönster. Den betyder mycket för mig eftersom den är otroligt fin, dyr men framförallt också symbolisk, eftersom det är min mormors gamla vigselring. Tyvärr har jag tappat bort den.... jag som hela tiden har varit så oerhört rädd om den här ringen och aldrig lagt ifårn mej den tog av mig den under ett enda tillfälla just för att den itne skulle bli förstörd.... och nu är den borta :(

Det flätade silverhalsbandet från älskling <3


Hjärthalsbandet från älsk <3


Verkligen inga bra bilder :/ Men bättre än inget antar jag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min bästa gåva var den jag fick av pappa då jag fick dig. Det var en ring med med en diamant i, diamanten symboliserade dig.Den har suttit på mitt finger sedan dess.

2009-12-28 @ 09:06:20
Postat av: loviisa

Jag har fan inte fått någon gåva. Jo, jag fick en Hello-Kitty-tröja av Elias för att vi hade något internt skämt om det ;)

2009-12-28 @ 09:08:39
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0