Dagens ridpass!

Jo vi var ju som sagt i Götene och red i Ridhuset. Transporten är ju inga problem nu, han går på och står där så fint :) Gör till och med iordning honom i transporten nu. Inte så bra kanske men det är väldigt praktiskt :)

Sisu hatar dessvärre ridhus och blir seeeg även där. Mamma red lite först, sen tog jag över. Med mej tyckte jag ändå att han kändes okej.. Han kan va värre! Jag tror han skärper till sig lite när det är jag som sitter på, för med Heidi igår va det samma sak.
han var iaf jättemjuk o fin, fomen satt bra. Dock skullejga vilja ha den lite högre med det kommer! har har ju inga muskler än stckarn :/

Hade även framme sockenbitar så han fick ta enn miniskutt över dom. Skulle verkligen inte kalla det hoppa för det va med ett klumpsprång xD Men men han va duktig fast att jag va så arg på han när han va så seg :)

Sen skritta vi ut en sväng också, och jag höll på att frysa sönder!



Mormor va där med och fick rida på sisu för första gången :)

Här kommer lite bilder från den lilla skritturen vi va ute på :)






Kommentarer
Postat av: Anonym

kul

2009-12-31 @ 09:55:11
Postat av: Rose-Marie Dahlberg

Tack för en trevlig tur på Sisu. Fina kort. GOTT NYTT ÅR!

2009-12-31 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0