Fjortisar - Gapiga?

Ja... igår var jag ju på parken med Jessica. Kändes sjuklt mesigt att gå in där ! xD Jag kände typ en människa, och det var Carl. Alla var verkligen sjuuuuukt små och jag kände mej så jävla stor xD

Iaf, jag o Jessica stod på golvet och dansade tyill den förövrigt asdåliga misiken, och så kommer det en tjej och putter till Jessica i ryggen. Tjejen och alla hennes kompisar, typ 6 stcken, börjar skratta och kolla på oss. Sen börjar en tjej backa in i mej med pch då satte jag händerna på hennes rygg för att hon skulle stanna, Jättelöst asså! Då vänder hon sig om och ger mej VÄRSTA bitchblicken :S Jag bara kollar på henne och hon fortsätter att ge mej den där jävla bitchblicken så jag vinkar till henne för o typ "hållå?", och efter det gick dom där tjejerna och knacka på min rygg och skulle vinka till mej hela kvällen :S

Asså är det bara jag som tycker att dessa jävla högstadieelver är så jävla gapiga eller? Dom tror sej så jävla coola och mogna! xD Sen så är dom så himla små xD Samma sak som dom tjerna som Nita mej o spotta på emelie på stan.... dom va okcså högstadieelver?

vad har hänt med vår värlid eller ? Asså inte vi gymnasieelever r så jävla uppkäftiga och gapiga som högstadieeleverna! Det är helt sjukt :S som 7orna är ju bara barn! En annan sak som visar på hur omogna dopm är, är att de är så jävla lättklädda! Såg en tjej igår som hade då korta shorts att det såg utsom hon gick i bara trosor :S
Det verkar typ som om dom tror att ju mindre kläder man har, ju snyggare är man. Asså det är ju äckligt.

Kommentarer
Postat av: loviisa

Det är något i huvudet på dom. Dom tror att dom är som oss, dom tror att dom är äldre än vad dom är. Men när dom blir lika gamla som oss, kommer dom inse hur små dom var. Det är därför dom går lättklädda för dom tror att det är så man för uppmärksamhet, och visst det får dom. Men den uppmärksamheten är inte positiv.

2009-12-28 @ 09:12:14
URL: http://loviisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0